سلام

وبلاگ خانواده بیوتکنولوژی ایران مکانی برای تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف علمی، آموزشی، تحقیقاتی و ایده های کارآفرینی در بیوتکنولوژی (پزشکی، دارویی، میکروبی، محیطی، گیاهی) و علوم مرتبط (زیست شناسی، میکروبیولوژی و ...) است.

شما می توانید سوالات خود را در این مکان از دیگران بپرسید. یا این که نظر و عقیده ی خود را در مورد یک موضوع در معرض نقد دیگران قرار دهید. 

موضوعات قابل بحث در خانواده بیوتکنولوژی ایران:

سوالات علمی مرتبط با بیوتکنولوژی و علوم مرتبط

سوالات آموزشی مرتبط با بیوتکنولوژی و علوم مرتبط

سوالات تحقیقاتی مرتبط با بیوتکنولوژی و علوم مرتبط

ایده های کارآفرینی مرتبط با بیوتکنولوژی و علوم مرتبط

و ...

 مطالبی که در خانواده بیوتکنولوژی ایران مطرح میشه معمولا یا به صورت مقاله هستش یا به صورت سوال و جواب.

گاهی پیش میاد که یه سوال خاص ذهن شما رو درگیر میکنه. این سوال میتونه جنبه علمی داشته باشه یا اینکه در مورد نحوه ادامه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی و رشته های مرتبط باشه. یا در مورد نحوه قبولی، منابع درسی و... سوالی دارید. یا در حین انجام یک کار تحقیقاتی در مورد انجام یک آزمایش نیاز به مشورت دارید. یا برای تهیه مواد و تجهیزات مورد نظرتون برای انجام تحقیقات نیاز به کمک و مشورت دارید. یا برای انتخاب موضوع پایان نامه، طرح تحقیقاتی، مقاله مروری، کتاب و ... نیاز به مشورت دارید. یا اینکه بعد از فارغ التحصیلی دنبال یک کار مرتبط با رشته تحصیلیتون هستید و یا دنبال راه اندازی یک مرکز کارآفرینی مرتبط با بیوتکنولوژی هستید و ...

اینجا میتونید سوالات، دغدغه ها و مطالب علمی خودتون رو مطرح کنید و پاسخ ها و نظرات سایر دوستاتون در خانواده بیوتکنولوژی ایران رو دریافت کنید.

مطمئنا با این کار همه دوست داران بیوتکنولوژی ایران سود میبرن.

شما می تونید سوالات خودتون رو با اسم خودتون مطرح کنید یا اینکه می تونید به صورت ناشناس این سوالات رو مطرح کنید. دوستانی که دوس دارن نظراتشون بدون نیاز به تائید منتشر بشه میتونن در سایت بیان (blog.ir) ثبت نام کنن و یه پروفایل برای خودشون درست کنن.

نکات مهم :

* در بلاگ امکان ویرایش نظرات وجود نداره .

* برای زیبا سازی نظری که ارسال می کنید می تونید از از امکانات ویرایشگر استفاده کنید .

* برای ارسال نظر فقط گذاشتن اسم کفایت می کنه .

* لزومی به وارد کردن آدرس ایمیل یا وبسایت نیست . بنابراین اگه می خواید مزاحمتی براتون پیش نیاد این دو بخش رو خالی بذارید .